[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: ایجاد ۳۳۰کیلومتر تونل در عمق ۱۵۰متری زمین در ۹ کلان‌شهر   ::
 | تاریخ ارسال: 1403/1/26 | 
توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) انجام گرفت؛
ایجاد ۳۳۰کیلومتر تونل در عمق ۱۵۰متری زمین در ۹ کلان‌شهر  
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ۳۳۰کیلومتر تونل در عمق ۱۵۰متری زمین در ۹ کلان‌شهر کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ایجاد شده‌است
 









 سردار عبدالرضا عابد در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، گفت: لرستان در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب و حتی پیش از انقلاب در میدان ایثارگری و شهادت‌طلبی پیش‌قدم بوده‌است.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان لرستان در لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع)، اضافه کرد: دشمن از رزم این یگان در دوران دفاع مقدس واهمه داشت و ما مدیون خون مقدس شهدا هستیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) یادآور شد: این قرارگاه به مدیریت جهادی در پروژه‌های کلان و راهبردی مکلّف است و در تحقق شعار سال نیز حضور فعال دارد.
وی با تأکید به اینکه دشمنان با تحریم فکر می‌کردند که کشور را به بن‌بست می‌رسانند، متذّکر شد: فرزندان این مرزوبوم شعار ما می‌توانیم را در عرصه‌های مختلف تحقق بخشیده‌اند.
عابد با بیان اینکه قرارگاه سازندگی در بخش‌های نفت، گاز، گازوئیل و پتروشیمی حضور فعّال دارد، بیان کرد: این قرارگاه ۴۵ میلیون لیتر بنزین به‌صورت روزانه تولید می‌کند و تحویل دولت می‌دهد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به ساخت ۶۲ سد توسط این قرارگاه از جمله سد کرخه خاطرنشان کرد: حدود ۲۷ میلیارد مترمکعب آب پشت این سدها ذخیره شده‌است.
او با بیان اینکه میلیون‌ها هکتار اراضی کشاورزی به‌همت سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) زیر کشت رفته‌ است، اضافه کرد: این قرارگاه هزاران کیلومتر آزادراه را نیز افتتاح کرده‌ است.
عابد بیان کرد: ۳۳۰کیلومتر تونل در عمق ۱۵۰متری زمین در ۹ کلان‌شهر کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ایجاد شده‌است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به مشارکت مردم در افتتاح پروژه‌ها، تأکید کرد: ۵۰۰۰ پیمانکار بخش خصوصی با جمعیّت ۱۵۰هزار نفر توسط این قرارگاه به‌کارگیری شده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از پیشرفت ایران ناراحت هستند، بیان کرد: دشمنان در تلاشند که منافع کشورهای مسلمان را تصرّف کنند.
عابد با ذکر حضور فعّال قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پروژه‌های اقصی نقاط کشور، اضافه کرد: از مسئولان ذی‌ربط در افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد قدردانی می‌کنم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اعلام اینکه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد هشت ‌ماه زودتر به بهره‌برداری رسیده‌است، توضیح داد: این قرارگاه در افتتاح پروژه‌های مواصلاتی آمادگی کامل دارد.


تاریخ: ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
منبع: https://www.rokna.net/


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) | ایجاد 330کیلومتر تونل در 9 کلان‌شهر کشور | سردار عبدالرضا عابد |
دفعات مشاهده: 124 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645